söndag 22 december 2013

Så fort allt blir fel

Tänk om man bara kunde stuva ner saker i olika fack o aldrig öppna dom mer. Tyvärr är de ingen möjlighet jag ser. 
Jag vill helst inte veta av detta alls, men jag kan inte radera denna vals. 

I detta fall hade jag önskat att jag hade fel, men jag har haft rätt hela tiden.. allt va bara ett spel. De gör fruktansvärt ont att känna sig så dum. Jag trodde vi va bättre en så. Godtrogen som man är, så blir svarta ord till huggande svärd.

Jag mår illa av svek, det är ingen lek.
Hur kunde du. Ska jag må bättre nu. 
Jag ville ju bara ha de lätt o kul, nu känner jag mig mest less o ful. 
Jag vill ha dig som min vän, vi får se om jag klarar det sen. 

Du har fan satt dig på pottan. Du spela m fula kort, de hade inte behövt bli så stort. Men du tog ett steg fel och ett till, tänk ut va de e du vill?! 
Jag vet inte vad jag ska känna, hur många chanser får man bränna. Jag kan tyckas låta hård, men man ger vad man får. 

Jag har redan vart med om mycket, flera likt detta stycket. Är striden.. värld tiden. Om jag ger de en chans, blir det ännu en djävulsk dans. Borde jag bara lägga ner, vi kanske inte bör umgås mer. Jag vet varken in eller ut, känner mig sinnes sjuk. Allt barra snurrar, orden i huvudet surrar. 

Vi är nog lika förvirrade du o jag.. Man blir rätt svag. Ensam är inte alltid stark, jag borde gett dig en fet spark. Känns som vi sagt allt vi ska o de va väl jävligt bra. Men inga fler missförstånd du, bollen e hos dig nu. Jag vill inte bli lurad igen, snälla va åtminstone en vän. 

Jag har aldrig krävt mer, du väljer själv vad du ser...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar